29 Nisan 2010 Perşembe

Merhaba

Herkese Selam

9 yorum:

  1. BLOĞUN YENİ GALİBA HAYIRLI OLSUN RABBİM DEVAMINI NASİP ETSİN İNŞ. BANADA BEKLERİM selametle...

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım sitenı acmıssın ama yayın yapmamıssın sıtenı begnemedıysen ben sana yardım ederım cok arkadasımızın blogunda emegım vardır bana ulas yardım edeyım.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar sitemi bir arkadaşımın yardımıyla açtım. Açıkçası çok bilgim yok site kullanımı hakkında ama zamanla öğreneceğim insaallah. Yardım teklifin için çok teşekkür ederim çok sevindim bunu duyduğumda yardıma ihtiyacım olduğunda sana ulaşacağım. Selametle..

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar Reyhan
    Teşekkür ederim güzel dileklerin için. Selametle..

    YanıtlaSil
  5. A.S. Blogunuz hayirli olsun. Bayagi olmus yazmayali...

    YanıtlaSil
  6. Nerdeyse tum bloglarin izleyicisi olmussunuz ama sizin blog bos neden .
    Kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar.
    Ziyaretine çok teşekkür ederim canım.
    Blog dünyasına hoşgeldin.
    Hepimiz başlangıçta bir şey bilmiyorduk,öğrenmeye çalışıyoruz.
    Hadi yayınlarını bekliyoruz.
    Bol paylaşımlar diliyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar çok uzun zaman sonra tekrardan yazabiliyorum nihayet bir yandan çalışma hayatı bir yandan bir bebek yolu gözleme beni baya uzaklaştırdı herşeyden...
    Şimdi Rabbim e şükürler olsun çok tatlı tontik bir oğlum var. Yusufum....
    Oğluma bakacak kimse olmadığı için bir yıl öğretmenliğe ara verdim Yusufumla vakit çok çabuk geçiyor hiçbir hobimle ilgilenemiyorum malasef ama olsun o bana Allah ın bir lütfu isteyen herkese nasip etsin inşallah...

    YanıtlaSil